Sabtu, 11 Ogos 2012

How to be a Playboy? (versi bebelan)

  aku x playboy, aku cume mesra alam, tapi bagi sape2 yang nk upgradekan diri dari mesra alam, kepade mesra melampau-lampau, korg boleh tgk tips yang aku cedok2 dari beberapa buah blog, dan di adun menjadi sesuatu yang lagi baik. siyesly, aku taip' bagaimana menjadi playboy' kat google ni, semua yang keluar adalah blog dari indonesia, so memang x hairan la orang2 mereka, pandai memikat gadis2 kita,belum kira lagi org negro, nepal, bangla dan lain-lain, kerana mereka ada rujukan, dan dikongsi tidak macam org kita yang pentingkan diri sendiri. Sebab? cuba kalau kite jumpe kawan kita yang playboy then kite cakap 'fuyoo, ramai seyh awek ko' so kebiasaannya org yg playboy akan berkata 'oh, well' atau 'biasela' atau 'dah muka aku hensem' tak ade pulak die berkata ' anda mahu jadi seperti saya?' atau 'anda mahu tahu rahsianya?' sungguh kedekut ilmu mereka2 ini.

  firtsly, korang kenala pandai berkata-kata. untuk itu ko kenala ubah sikap ko dari seorang yang pemalu-pemalu kucing kepada miang-miang kucing, oleh itu ko akan dengan selamba badaknya (kejap badak kejap kucing) akan mudah meluahkan apa yang tersimpan kt dalam hati ko yang sememangnya berniat jahat tu. just say 'hi' kt die, kalau xde respon, cakap la hihi, xde respon lagi ko ckp la hihihi, kalau xade lagi ckp la 'hihihihihihihihihihihi'.. (intonasi untuk 'hi' ialah' hai' bukan 'he'). then ade respon? atau die just berkata 'gile ke?' mulekan ayat2 lain. bile dh peramah so secare automatik ko akan tau ayat2 ko sendiri, xkn la nk aku bagi ayat pulak, kn korg semua buat ayat same,  awek tu kate, bace blog 'myfariq' ke??? hewhew~~


  Then, ko kene la buang sifat childish korg tu, contohnya sifat2 budak yang belum akil baligh yg ade kt diri korg. Perempuan x akan terpikat kt korang sebab diorang ni lagi suke lelaki yang 'maskulin' and die akan anggap korang sebagai tempat bergantung, or as protection, die kurang yakin org yg ade sifat childish ni. Kalau boleh, mule kn dgn sikap romantis, bukan dari segi percakapan, tapi dari segi material, Teddy bear wane pink ke, cokelat ferrero rocher (stakat 3 biji tu xyah la), then baru bersikap romantis dari segi percakapan, ingt, kurangkan modal dari segi material...la... kate nak jadi playboy?? lagi satu, jgn buat lawak bodoh ala-ala afdlin shauki ngan sape lagi sorg tu, sampai pakai baju perempuan... haih....jgn kate perempuan, aku sendiri pon meluat ,menyampah etc.

  jangan sesekali berkongsi akaun sosial anda, jika tidak taktik ko akan gagal. atau, pastikan membuat multiple akaun seperti apa yang korang buat pada nombor telefon korang, dan jangan share e-mail dan password korang sebagai langkah berjaga-jaga, kerana, anda juga memerlukan akaun sosial anda untuk mencari mangsa yang seterusnya.

   pastikan anda kemas, dan enak dipandang, x guna kalau pndai ckp, tapi selekeh.. perempuan suka lelaki yang kemas. bergaya tu mungkin yang kedua.. KEMAS ok? rambut x berserabut, muka bersih, no jerawat batu, baju masuk dalam seluar (tied-in) dan bertali pinggang. semakin skema semakin la perempuan suka.  pakai pakaian sekolah je la sng citer.. dan pastikan awek nampak baju yang korang pakai tu, adalah jarang dipakai, atau diselang- selikan dgn baju-baju yang lain, kalau x, kantoi la baju x basuh... lagi, satu, jangan memakai baju yang jarang,  untuk mengelakkan pernampakan peluh pada ketiak korang. atau, sapukan deodorant pada ketiak korang, kalau berpeluh, peluh itu boleh diisi dalam botol deodorant yang baru, wangi kot.. x pernah ke bau sendiri??(merepek)

  Tepati waktu. Anggap la wanita tu macam sebuah syarikat yang sedang korang kerja, kalau x tepati waktu, banyak2 kali, anda akan dipecat, lebih2 lagi kalau baru mula berkenalan. ini akan dapat diketahui jika dia tidak membalas mesej2 anda sebanyak 30 kali mesej dan keatas. thats mean, ANDA DIPECAT! hua3.... Then, pastikan korg adalah seorang yang heartless, sebab, x semua taktik2 ini akan berjaya, lama-lama akan kantoi jua, so jangan la tertekan jika seorang dari berpuluh2 awek korang lari, ikot la pepatah 'bunga bukan sekuntum , banyak lagi kat pasu bunga tu.' ok?

 Isinya adalah yang telah diboldkan sahaja. lakukan secara tertib or at least seorang awek setengah bulan untuk hasil yang meyakinkan. terima kasih.
   

     kredit to this brader indonesian:

brader satu
brader dua
brader tiga
brader empat
 




SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

5 ulasan: