Selasa, 14 Ogos 2012

fake followers status (for twitter )

  KHAS untuk sesiapa yang mempunyai akaun twitter sahaja. mungkin followers korang dah ramai, sekali korang tweet beribu riban yang RT. tapi mungkin ade sesetengah yang dok follow ko memang x aktif langsung atau ade fake akaun twitter lain yang follow ko yang dikenali sebagai BOT ataupun followers hantu. aku x tau sangat la BOT twitter ni cemana, kalau BOT counter strike aku tau la. mungkin BOT ni macam AI, tapi aku x tau sangtat AI yg ni tang mana, kalau AI dota tau la :P

pergi website ni http://fakers.statuspeople.com/  then connect to twitter menggunakan akaun korang.(tibe2 bagi link kat atas :P)  then die akan separated kan jenis-jenis followers ikot 3 bahagian, FAKE, INACTIVE dan juga GOOD.


then, authorize app.

 lepas loading-loading, x lame pon, mungkin twitter aku x ramai agaknye. Ni aku tunjukkan result aku, aku just ade 140 followers je:
then, akan ade search kat situ, boleh la tgkkan member2 korang punya ade brp.

ape yang aku dapati, semakin banyak followers yang kita ada, semakin banyak fake account yang kita dapat. (in probability)

cube kite tgk akaun parody twitter pemimpin-pemimpin (bukan akaun sebenar) kita:


DS samy vellu


DS najib razak

 DS chua soi lek


SELAMAT MENCUBA!! :)


SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: