Isnin, 6 Ogos 2012

KAYAK

memang manusia ni unik.. boleh menyesuaikan diri dalam ape jua keadaan selagi ayat macam nk same je kan ngan entry aku semalam... ahaha..... tapi aku sendiri dapat merasakan, bukan sahaja fizikal bahkan juga mental. selama ini aku cume dapat merasai bahagian fizikal, masa mula2 joging, punya la penat bagai nak pitam, padahal x sampai 2km pon.... then setelah 4 hari buat, mula dpt rasakan perubahan, da x penat and makin cepat. disebabkan aku joging waktu malam sebelum sahur, adalah perasaan takut mase mule2 tu, ade time kau aku tgh joging, tibe2 aku tekejut sebab ade rase benda bergerak, rupa2 nya bayang aku sendiri, waddahek.... kadang2 tu bile kite dalam keadaan takut yang amat sangat, kite akan automatik berase terkejut, even sehelai daun bergerak kt pokok pon boleh buat ko sakit jantung.. sekarang dah kali yang keempat aku joging waktu malam, setelah 2 hari skip, rehat... penat kot ..  penat xde sebab.. heheh... akhirnye aku dapat biasekan diri ngan perasaan takut tu. perasaan takut bagi aku masih ade, perasaan still same,tapi kite dapat melawan perasaan tu, atau layaannn saja lah... and untuk lupekan perasaan tu, bawala sekali mp3 sebagai peneman :P

sebab perasaan takut kalah aku lebih dari perasaan takut aku berhadapan waktu malam. bayangkan usaha yang banyak, tapi hampeh dikemudian hari, aku dah tahu kelemahan aku pada stamina, so aku akan start untuk improve stamina dulu. atau mungkin aku tidak dibenarkan bertanding??? pointer aku teruk, makin lame makin teruk.. takut gak la kn.. tpi berserah je la... hope2 pihak u x check result aku... skang 2.5 kebawah x boleh join mane2 sukan.. so paham2 la reult aku berape k?? :P


aku lagi2 semangat bile tgk idola aku, adam van koerveden dapat pg final acara 1000 m.. wau.... aku pon 500m dah terkial2.. huhuu.. mungkin agak mustahil nk capai ketahap die.. tapi dalam fikiran aku sekarang ni.... adik kembar aku mungkin boleh.. so, as abang, aku agak berbangga kalau adik aku dapat jadi macam mereka, lupakan la hasrat menjadi seorang doktor, engineer selagi korang nak kerja di malaysia ni... keje kuli singapore dapat rm1900- rm3300 fyi. jadi la  seorang yang lain dari yang lain bak kata penolong kementerian ape ntah..'' even sukan pon boleh buat duit''... badan pon tough, perempuan pun suke even pada mulutnye berkate 'euuuww gelinyaa', abangnya boleh la tumpang gumbiraa lalala~~


x ape hakim hakimi, aku akan pastikan ko jadi kembar yang bersama2 berjaya...  (biasenye kembar ni boleh jadi pasangan kayak k2)








SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: