Selasa, 7 Ogos 2012

main

selalunya la, kalau aku bangun dari tidur dalam jam 1 lebih tu, mesti aku akan terkejut, bukannye ape, sebaba laptop aku yg selame aku tidur berade kat sebelah aku, dh hilang.. bile otak dh loading sikit, baru la aku realize yang laptop aku dah dikebas oleh adik2 aku, hakim and hakimi. aku memang x bagi diorang godeh2 laptop aku sebab kadang2 bile terlampau panas, laptop ni akan mati tiba2, x tau la ape sebabnye. aku dari sem lepas nk hantar kedai, tapi kalau dah hantar, aku nk buat ape? bohsan kot xde laptop ni, ade laptop boleh la aku stalk wall2 orang, men blog, skype. kalau x ade?? boleh mati wooo...

aku x tau la mane adik aku belaja guna laptop ni, sebab last sekali bnde yang aku ajar ialah men microsoft word, itupon separuh mati aku pakse die tekan keyboard satu buat karangan 'abang yus abang yang paling baik'. tapi skang ni die dah pandai bukak YOU TUBE. tapi adik aku panggil yu-tuyub, kelaka gak la dengar, tapi kadang aku pon sebut gak... hahahah.... biasenye boboiboi, upin ipin lagi ape ntah die tgk, ha selaunye die tengok video clip najwa latiff, tajuk die untuk die. mungking lagu tu agak ear catchy r, adik2 aku pon dh hafal lagu tu, nyanyi ngan abang die sekali ramai2... kadang adik aku ni tgk karoot komedia X, fyi, adik aku ni selalu ikot mak die balik kelantan, so agak fasih la kalau kecek kelate ni, aku pon kadang x paham ape ntah die cakap, aku pon balas la guna ayat kelate rojak aku..

lagi satu benda yang die selalu buat, of kos la maen gem... aku x bagi die main aku punye splinter cell, ps2 emulator aku ngan warcarft sebab aku takut die maen new game yang kadang2 kalau silap tekan akan buatkan gem yang selama ni kite sedang in progress terpadam. so die men la gem internet, name laman web ni Y8, macam2 gem la ade kt dalam ni, ade yg gem2 legend macam super mario, lagi tetris pon x silap aku ade kot... even al qaeda pon ade, tapi adik aku x minat kekejaman so die x men gem tu,....


so kepade korang2 yg nak main or nak feel the childhod again, just klik here.
SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: