Sabtu, 7 Januari 2012

seriuske????

serius aku nak dslr??
serius aku nak blackberry??
serius aku nak basikal mountain bike?
serius aku nak itu ini??

tangan ni memang x boleh lari dari tengok bnde 2 ni, memang x sah kalo bangun tido, x tgk laman web mudah, survey harge, pastu berangan ade bnde tu, pastu sambung tido balik.. memang kadang2 dalam hati nak itu semua, gadget yang agak 'keren' la orang indonesia kate and up to date. tapi, bile kite dah dapat, serius 3-4 bulan lepastu bnde tu x akan disentuh2 lagi dahh... mase mule2 dapat punye la sayang nak bagi kawan pinjam, nak letak kat atas meja pon letak slow2, takut calar, bile calar sikit mule la hati x tenteram 'arghhh, kenape la aku x letak betul2 tadi!!!'  bile dah lame2 member pinjam 2-3 bulan pon ko x amik kisah.. setakat nak beli basikal mountain bike tu  kalo ko naik wilcar pon dah krem bek xyah la weh... 

kate2 akak aku, belum sampai mase lagi nak perlukan bnde2 macam tu, sekarang belajar je dulu, bile dah keje macam2 boleh beli... or maksud sebenarnye, jangan harapla nak beli sekarang.... hehehe.... 

SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan