Khamis, 26 Julai 2012

nape lah tiba2 malam ni rase macam nk buka blog aku balik.... mesti ade sumthing yang x kena agaknye neh,,,, haaa....  bagi member2 aku yang superb pandai, mungkin malam ni hari yang diorang tunggu2, malam lailatulqadar?? no3, malam ni la budak u aku dapat result masing2.. setelah penat lelah membanting tulang 4 kerat selama satu sem, dimarahinya member2 yang mengajak beliau bermain dota... akhirnya... dapat la orang itu dean, pointer atas 3, malah ade yang x kurang hebatnya dapat 4.0, alhamdulillah la... 

aku? aku... err.... sebenarnya, dari senarai tampal dulu aku memang cadang xnak tengok, tapi sebab member2 aku dah riuh pikuk cakap 'result dah kuar!!' 'result dah kuar!'' buat aku berahi nak masuk laman web berhantu aimsweb ni.... dengan hati yang tenang, tabah... aku masuk kan satu persatu password ku... klik keputusan peperiksaan....

haih... x sangke result  aku dramatically decreasing weyh... bayang kan, dari pointer sem 1 aku yang sikit,tambah pulak sem 2 3 4 lame2 makin ciput la... tiba2 yang baru2 ni dapat plak... hurm.... rase malu plak nk bagitau kt member2 kan.... x apa2, yang penting aku dah rancang ape yang aku akan buat, aku akan bersedia mulai esok, berjaga pagi2 semata2 ingin tunggu surat sampai.... haih, x kan la kasi tengok mak bapak kita pulak kn?? simpan je la surat result tu elok2 kasi bakar pon x apa.... hihihihi...  

dah 4 sem aku buat benda yang same,  tunggu surat result sampai.... tiap2 sem aku buat kesilapan yang same, bila difikirkan balik, agak2 bila la dapat berubah eh?? 

maybe i need someone~~ :(

bila difikirkan balik, mungkin ade sebab2nya kenape aku dapat result yang sebegitu, malas sudah tentu, hehehe....  agak2 ape ye... (sambil tangan mencapai joystick game andddddd u know what i mean... :s) 


SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: