Jumaat, 3 Ogos 2012

ade sape2 nak jadi scandel die x??

aku tolong promote je.. dah kalau ape2 yang share kt laman sosial ni adalah untuk public, so content ko, content aku gak... tu la.. aggrement mase mula2 ko daftar ko ade bace x? of kos la tak, just tick right je kan??? >.<

tgk, budak umo 14 thn pon dah pandai cari kriteria2 untuk mencari jantan and aku x tau la ape yang die boleh buat kalau die ade bf... mcm x penting sangat la dik, better ko tolong mak ko masak ke, kemas rumah, sebab lelaki punya kriteria2 untuk perempuan lagi high tau... :P
jangan sekadar cantik dimuka tapi kemas rumah pon x reti, ok???



SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

3 ulasan:

  1. sedey ak nengok budak ni... x mtg lg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la... cemane la nk tolong budak mcm ni, aku just tolong share je la... tu je yg termampu... :P

      Padam
  2. aku tak menepati syarat la plak

    BalasPadam