Rabu, 8 Ogos 2012

pagi

hari ini, mungkin sampai naik sem aku akan berhadapan ngan habit aku ni, x tidur malam, mungkin tidur, tapi sekejap je la sebab menolong member aku menjual satey. menolong ok, niat aku menolong sebab kawan kan. so, habis je balik, tidor smpi la pukul 2, bangun2 byk je noty masuk. sebabnye ramai yang bertanye dari mane aku dapat gambar budak nur feetri ni, lebih2 lagi sebab aku pakai dp even ngan cover picture pon aku tukar, seolah2 account ni serupa mcm account die, yg bezakan cuma nama. kalau aku dapat tukar name ok gak, tapi disebabkan aku dah sampai limit untuk menukar, so x nmpk la mcm full disguise.. cewaahhh...

bile rase tertekan je aku rase macam nak buat something, untuk tu, aku tulis je la pape kt sini, memang kali ni entry agak bohsan la, sebab aku pon x tau nk tulis ape, malas la aku tulis pasal politik2 ni, nanti kalau info x tepat, aku dh kire mamandai2 pulak. Joging?? aku pun tibe2 rase macam x bersemangat pulak, lepas pegawai unit sukan ckp kem kayak untuk 1-6 haribulan lepas raye tu dibatalkan. SAD gile r, mungkin aku akan teruskan fitness tapi x segalak sebelum ni la. mungkin aku akan berlatih guna game google, skang ade gem SLALOM kayak kn? mungkin disebabkan ade kemahiran sikit pasal kayak (xde kaitan pun) aku dapat la



hahha.. and setakat ni xde sape2 la yang boleh cabar aku.. ade pun paling kurang dalam 17 gitu la...  x sabar nak tunggu gem esoknya, hope2 canoe sprint la pulak.. btw, idola aku ADAM VAN KOERVEDEN just dapat silver je untuk acare 1000m kayak, yg menang norway sape ntah name die, susah la nk eja... =.= bile aku main gem ni, aku akan post di fesbuk and kadang2 ade member yang akan cabar mencabar, then kite borak2 la, ade yang x pernah tegur tibe2 jadi friend, ok what? kadang kawan yang baru kite kenal ni kebanyakannye xde la berperangai yang menyakitkan hati. sebab aku ni jenis yang suke memendam apa yang orang lain buat, contoh la member aku ni buat salah yang buat sakit hati contohnya (contoh dalam contoh) buat girlfriend die nangis ke, playboy ke, aku akan diam kan diri, and then rase tertekan, kire aku akan rase tertekan sebab orang lain.. mungkin sebab selalu tertekan ni la yang buat kan rambut aku dikepala semakin hilang. hahaha.. x pelik pon, mmg keturunan aku keturunan yang kurang rambut :P even aku ni kawan ngan semua orang, tapi sesetengah je yang aku akan rapat, lebih2 lagi ngan perempuan, aku suke borak ngan perempuan sebab aku rase diorang ni xde la bajet mane pon, mungkin dari segi perangai tu ade la bajet, tapi x dari segi percakapan... kalau ade lelaki yang ckp perempuan tu bajet la, ape la, sebab die suke kt permpuan tu tapi die x dapat, tu yg buat die benci kt pmpuan tu.. >.<

bile aku ade kawan yang ade masalah, aku akan dgr, bagi nasihat, even aku xde experinenced pon dalam hal tu, tapi as friend, naluri kite lain tau, ape org cakap, yeah SIMPATI.. perasaan simpati tu akan ade, bile kite dgr, bagi nasihat, org tu akan rapat kt kite and paling tidak pon jadi kawan yg bff la... mungkin bff sementare die belum jumpe pengganti, pun x ape, its ok, janji dpt tgk die berbahagia.. :)
SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

3 ulasan: