Khamis, 9 Ogos 2012

terdesak tersedak

benda yang aku selalu lihat setiap kali bangun tidur pada pukul 2 lebih, ialah laptop, tapi sebelum tu aku tidak akan melihat fb aku, konfirm banyak noty lagi2 org2 yang request gem2 tapi aku akan melihat blog aku, nak tgk berape ramai yang singgah kt blog ni, bagi aku, aku rase bangge la, even xde la smpi 100 setiap hari, tapi aku bangge sebab beginner mcm aku ni boleh buat org singgah, mungkin sebab tajuk entry aku ni kdg2 nmpk best, tapi bace2 macam hampeh. terfikir nk gak buat iklan, tapi kalau setakat nak suruh diorang klik2 ads2 nuffnang tu baik x yah kot. maybe aku akan letak, tapi aku x akan pakse untuk korang klik, tapi aku buat as perhiasan la, ok x? :P

banyak sebenarnye kite boleh cari info via fesbuk, same ade nak cari info pasal seseorang, bertanya pendapat or mencari kwn baru bagi yg forever alone or dipulaukan rakan sekeliling. ade gak yang mencari populariti, contohnya macam ima saje saje yang mungkin sebab die pndai memodelkan diri or atau sebab die pndai menulis blog, aku kurang pasti.. yang lelaki aku x dapat nk cari la, mungkin kalau lelaki die adalah seorang yang jambu, bergaya or die adalah model.
ape yang au nak katekan ialah pasal komen-komentar terhadap picture2 diorang ni. apa yang pasti, x kisah la page politik ke, page artis ke, kalau korang nampak komen2 banyak2, korg tgk la satu2,  mesti ade pergaduhan berlaku kat situ, sama ade dari pihak pro, or kontra. ade gak yang bersifat mengampu, contohnya pmpuan ni bagi aku xde la cantik sangat, tapi komennye melebihi ape yang sepatutnya ade pade beliau,contohnya: 'banyaknye tahi lalat awak, cantiknye~~' padahal ade satu tahi lalat je..

bile dh feymes, xnk buat fanpage, die buat la suscribe, kdg2 die punye status xde la berfaktab, tapi die punye like or picture post, smpi riban2 yang like.


aku xde la nk suruh ban sape pun, tapi kadang yang lelaki ni, suke macam memuji melampau2, kdg2 macam org ni awek die punya, ade tu sampai memuja2, or ayat macam terdesak je macam x ade perempuan lain kt dunia ni. bile dh smpi tahap macam ni, nanti ade la yang melucah (biasenye org yg komen x dilayan akan ckp melucah kt org tu) sebab nk dapatkn perhatian dari beribu2 komen dalam tu. bile diberi pujian2 yg lebih2, se perempuan tu akan rase bangge ad akan upload picture2 die yang lain yang lagi cantik, lagi parah kalau suscriber tu sendriri boleh lihat gmbr2nya yang lain, dari situ, mulelah ade orang yang ambil kesempatan, ade yg copy, ade yang 'you know what i mean' hehe.
nanti ade la page 'himpunan gambar awe melayu' (entry aku sebelum ni). tapi atas tanggungjawab orang ramai yang telah membrainwash admin page ni, akhirnya page ni telah diactivatekn. fyi, deactivate tu x bermakna gambar2 sume telah didielete ok? die buat macamtu pon sebab nak sedarkan pada wanita2 supaya jangan mengupload gmbr2. bila2 masa die boleh active balik jika perangai perempuan2 yang telah jadi mangsa ni tidak berubah.. mungkin ade yang lebih paranoid, copy semua gambar2 untuk dijadikan arkib wanita2 melayu semalaysia? who knows?
SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: