Jumaat, 27 Julai 2012

page for sale

page ni dah lama aku like, dulu suke gak la tgk page ni, meriah ngan budak2 yang baru nak kenal dunia, nama page ni anti pavillion kl kids, asalnya utk mengutuk geng2 pavi yang dok melepak kat sane, tambah lagi dengan gambar2 budak2 yang diambil kat sana, di upload seterusnya dipamerkan kat page tu untuk dimaki, kutuk etc. lebih2 lagi apabila gambar  yang di snap di tandas..  then, x lame lepas tu, page ni makin kotor coz makin lame tempat ni jadi tempat utk mengupload gambar2 yang x senonoh perempuan yang di upload oleh lelaki untuk menjatuhkan maruah perempuan tu. thats why perempuan kene berhati-hati nk upload gambar2 ni. ape2 pon tengok sendiri la page tu kat sini.

profile picture die ade tulis perkataan 'page for sale' that mean untuk dijual, dengan 25k like, so kepada yang nk bukak bisnes online, aku rase page ni la yang paling sesuai untuk korang, x kan la dalam 25k orang kat situ sume anti pavi? mesti la ade silent reader, observer from above dll..  then x perlu la terkial2 mencari customer..  dah nak dekat2 raye ni kan boleh la jual kuih2 ke, baju2, shawly2.... :P

harge? hurm... yang tu aku x sure la... die kata 30mol? hurm....  ape yang aku tengok kat laman web 100 mol same dengan rm1. duh? x kan murah kot... yang tu x berape pasti, nk yang pasti cuba la try pm admin dia... ;)
SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: