Isnin, 30 Julai 2012

snap! snap!

x tau la nape hati aku menjadi suci hari ini,rase2 nak buat baik plak kan.... bukannye ape, risau kat kawan2 aku termasuk sekali dalam page tu!! yang perempuan je la yang lelaki, kau bogel x pakai seluar dalam pon orang pon x bernafsu tgk, lagi di copy kene kutuk berbakul2 adalah... tapi, yang gadis cantik  molek ni, better beware of ur social account!! sebab ade satu sindiket ni, die meng copy korang2 punya pic yang cantik2 even kami2 yang laki2 ni boleh bernafsu melihat wanita yang cantik waima di bulan puase sekalipun. ni pagenye... mane2 kawan2 yang dah jadi mangse, apa yang kite boleh buat skang ialah klik to da report....

kepada lelaki: REPORT ONLY!!! kih3.... (if u know what i mean)

yang rase2 malas sangat nk klik kt situ, meh sini aku sedarkan korang ngan snapshoot ni:


ok2, skang ni jom kite kire2, dari gmbr yg diatas ni, ade sebanyak 47+ album dan setiap satunya terdapat at least 20 gambar yang berlainan, gadis2 yang berlainan so 27 darab 20 mung dapa bape? kire la sendiri okay.... aku sayang kat member2 aku so aku xnk la benda ni berlaku kat korang okay? ade sorang budak perempuan yang friend ngan aku, terkena gak.... korang ade solution lain x selain report page ni? report kene ramai2 tau, kalau setakat due tige orang si mark tu x pandang tau, so kepada siapa2 yang tersinggah kat blog ni, tolong sebar2kan okay?

gambar dalam page ni dah banyak, x tau la dah berapa lame die copy2 paste mungkin sindiket ini tidak bergerak secara solo malah mungkin didakwa berkumpulan, mungkin termasuk orang2 yang like kat page tu.... keh3.. hurm.... agak2 la kan, kalau aku letak gambar aku yang paling seksi ni die curi gak x???                                   





lupa nk cencored kn chat list kt sebelah tu.... T_T malasnye nk edit balik....

sekian, majulah sukan untuk negara :P


SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan: