Rabu, 1 Ogos 2012

INTRO

firstly aku amat berterima kasih kepada sape2 yang singgah blog ni, walaupon ayat merapu, merpek meraban ban ban.... aku amat berminat sebenarnye dalam menulis blog ni tapi mungkin kerana kekurangan idea, or tidak berminat untuk mencedok, meng'copy' paste dari blog orang lain dan mendeclarekan entry itu sebagai entry beliau, so terpaksa la berhenti buat sementara...

 mungkin disebabkan entry sebelum ni, secara tiba membuatkan pageview meningkat, telah membuatkan aku 'inspired' kembali, terasa bersemangat gitu, untuk menyambung legasi blog yang x feymes ini...

so hope korang terus mengikuti blog aku ni ya? blog aku ni aku x sasarkan kepada satu2 topik sahaja... as example ade blog sukan, ade blog politik, NO!!! blog ni aku buat secare general, or sebagai pendapat aku terhadap sesuatu perkara terutama sekali apa yang terjadi di dunia internet ni.. sebab?? aku jarang beli surat khabar and bagi aku surat khabar amatla tidak2 boleh dipercayai lebih2 lagi  yang hanya berkisar tentang sebelah pihak sahaja.. or... ha... yang pasal etnik rohingya tu, ade korang tengok kat paper x sebelum2 ni?? dah kene bertalu2 kat internet pasal kisah sebenar, baru la kat paper keluarkan seciput informasi keadaan disana...  korang x terfikir ke sebab mengapa??? so nak tau lebih lanjut lagi, mestila merujuk kepada, ya, INTERNET... so, say goodbye to newspaper~~


SUDAH BACA?? LIKE PLISSSS

1 ulasan:

  1. askar pon masuk sekali bunuh diorang. tu pasal su kyi pon tak buat pape

    BalasPadam